regnig söndag,paj mm

 
 
Då var lediga helgen slut.......... och 6 dagars jobb vecka påbörjas i morgon...
Haft en mysig helg med marknad,blåbärsplockning,filmys,rensning bland alla tusen barnkläder,memoryspel,tvättstuga och lite tjaffs med både barn och man! :P
 
Har nyss slängt in en potatisgratäng och en fläskfile som de snart ska huggas in på med en god sallad till........ med alldeles för lite rädisor i om jag får bestämma ;D!
 
En sak fick mig arg som vanligt...............(ska inte slösa energi på sånt skit men svårt att bara låstats som ingenting) och jag fattar fan inte hur personen är funtad??!!
Känslokall totalt eller vad???
Ne fy fan säger jag!!!!!!!!!!!!!!
Finns inga ursäkter till sånt betende.....!!!!
 
_____________
 
 
Ne nu ska jag ringa mina älsklingar som är ute i regnet i nya skateparken som är nästan klar :P
 
ska  njuta av sista timmarna denna regninga(ovanligt med regn va ;P) söndag!<3
 
I morgon ska ja ladda upp några bilder har jag tänkt :P
 
Å just ja måste ju uppdatera om hemska magsjukan....varken jag eller mannen har fått de :)
Kan man pusta ut nu tro???
Är väl ingen ide att ta ut segern i förskott än haha!!
 
Just ja en sak till!
Nästa lördag kör dansen igång sen börjar gympan som skruttan ska gå på :D
Blir nog super skoj!
Hon har ju en väldans massa energi att göra av med<3
Tänkte även att hon skulle få åka till morfar om nån helg och sova :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0