onsdag,grillning å jobb!

I dag var man in och jobbade ett pass sen ledigt igen! :P
Bara en jobbdag denna vecka ......och det är såååå skönt!
Älskar sommaren med all kvalitetstid med familjen!!!<3
 
LEDIGA DAGAR UTAN JOBB OCH STRESS!
 
Skulle vilja ha det så här jämt :P
Få vakna i sin egna takt på morgonen(våran skrutta är som mamma och pappa...älskar att sova på morgonen!),sitta i lugn och ro å dricka kaffe med älskling och bara mysa :)
Hitta på massa skojiga saker och bara dra iväg när man känner för det.
Bada,grilla,fiska,läsa en bok i solen,umgås med nära och kära,bara få vara och göra som man vill.
klart det är skönt att jobba lite smått ibland så man känner hur härligt det är att vara ledig,man uppskattar ju ledigheten massa mer då !
 
Men allt gott har ett slut :P
 
Hösten närmar sig och ledigheten tillsammans är snart förbi helt :P
vardagen kryper sig sakta på med alla trökiga och inrutade måsten....
 
Stressen över hur det blir med jobb för min del är inget jag saknar....
 
Måste ta tag i detta och börja söka lite tjänster så man slipper denna hemska stress över att aldrig veta om man 'sitter säkert'
Att aldrig veta hur nästa månad blir med pengar
Att spara,spara och spara för att ha råd med roligheter,kläder,mediciner och alla andra måsten...
 
Nej strunt i de nu!
Just nu är man på topp och vill vara kvar i denna känsla en stund till innan  man rasar neråt igen! :P
 
I skrivandets stund ligger fanny till sängs och har sällskap av far sin<3
Jag tänkte ta tag i bilderna och ladda upp några styckna.
 
I morgon ska jag syrran och mossan städa en lägenhet och få lite extra pengar,kan behövas nu när älskling ska ut och roa sig torsdag till lördag .
Är ju rockstad här i stan
Har nog en sliten man här hemma på söndag för blir nog en hel del öl kan jag tro!<3
 
Tänkte oxå försöka mig på lite roligheter,antingen fredag eller lördag om jag nu får tag på en barnvakt??
Blir nog inte så mycke dricka men lite god mat  nån drink eller nån öl och bara få komma ut och umgås lite ser jag fram emot :D
Sen blir det tjejmys här hemma för hela slanten för skruttan och mig<3<3<3
 
ne bilder va det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0