Mys :)

 


Sitter äntligen i sköna soffan och myser framför teven :)
Och
Självklart brinner de ljus i alla rum!
Mörkt och ruggigt ute...
 
I dag har skruttan och jag haft ledig dag<3
Sovmorgon till nio och frukost framför barnprogrammen och lite våra bästa år vart de ju oxå så klart :P
 
Vid tolvtiden kom millis hit sen tog vi en vända på staden.
Handlade lite kläder till fanny.
Skulle behövt både undekläder,smink,tröjor,byxor,skor,jacka mm till mig själv men de får väl vänta :P
ska ju till ullared om ca en månad så kanske hittar nått där??? :P
 
När älskling kom hem lämnade vi busungen hos mormor och drog till affären för att storhandla,trök som fan men nödvändigt då skåpen och kylen här hemma ekade tomma!
 
 
 
Fick höra lite saker i går och jag är sååå nöjd över mitt beslut jag tog,det var motigt först men fiiii fan vad glad jag är nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0