härliga lördag :D

Vart väl som jag trodde....kusin kunde inte vara med,inte den andra heller(till sommarland)
Fanny vart jätte ledsen så klart :(
 
Jag var väl dum som sa att hon kanske skulle vara med innan vi visste(självklart  förklarade  jag för fanny att det bara var KANSKE men svårt för en femåring att förså vad  det ordet innebär
 
Blir skoj när vi väl är där för finns ju massor för skruttan( och oss så klart att göra) ;P 
                                                                 ________________________
 
 
 
Önskar så att dom kunde ses oftare för fanny pratar om dom jämt och frågar när hon får träffa dom <3
Förstår inte varför det ska vara så sällan?????
försöker då se till att dom ska ses men verkar vara svårt....
 
____-__________________
 
 
I dag är jag då utvilad!
Somnade på en sekund vilket brukar vara omöjligt för mig med mina sömnproblem!
Vaknade strax före halv elva av älskling som kom in med frukost på säng :D
Han kan bara han vill ;P<3
 
Ne nu lär jag dra för dom tjatar på mig att jag ska snabba mig på!!!
Kankse bada,kanske grilla ?? vi får se vad som hittas på!
Solen är då här och det räcker för mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0