glad!

min sötnos i nya varmare kläder<3
Ska ju inte användas än men lika bra att var redo för det går snabbt!
 
 
Fatta att det snart är höst och sen trökig vinter!
Hösten tycker jag är mys men sen räcker det.....
 
Hur kan det ens vara möjligt att sommaren går mot sitt slut utan att det ens varit någon sommar??!!
Vi som brukar bada typ jämt och detta år knappt nånting :(
 
Själv har jag bara varit i tre gånger och dom varade inte länge.
Så jäkla trökigt detta!!!!!!
 
Vart så glad för i dag fick jag veta att jag får gå på rad några veckor till,SKÖNT!!!!
 
Sms bokningarna saknar jag inte!
 
Men innan jag ska jobba vidare blir det ledigt ca 10 dagar :D
 
Lite tråkigt är det att vissa vikarier jobbat klart,kommer sakna några få av dom!
 
_______________
 
Just nu känns livet så där bra och allt flyter på......om man bortser från några stora energitagande jobbiga irriterande saker....
Fattar fortfarande inte och jag önskar jag bara kunde släppa det hela!!
Men går fan inte då det drabbar andra som står mig nära....
------------------------
 
i helgen är både jag och älskling lediga,skulle vilja åka iväg å bo på hotel,mysa och bara vara....
Men då behövs ju pengar och är inte så gott om dom just nu :P
Fanny ska då få följa med faster till äventyrsbadet på fredag och ni kan ju gissa en som är glad här hemma<3:)
Är det bra väder så fundilerar vi på sommarland på lördag eller söndag???
Men den där solen är ju inte att lita på!
 
Mamma och pappas sessa som vi älskar över allt!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0