aldrig mer.....

I dag har jag pysslat med nått jag aldrig ska göra igen!!
Jag har flyttäsdat en lägenhet...dock inte min egen!
Tycker det är äckligt med matrester och annat snusk efter mig själv och jag lovar att jag inte grisar ner på det sättet...... att städa efter nån annan är vidrigt :P
Speciellt om personen bott i samma lägenhet i 20-30 år om inte mer?
Smuts från golv till tak,ingrott så det fan inte gick att få bort...
Nej det gör jag inte om igen!
Själv städar man ju och håller efter vilket denne inte kan ha gjort.
 
Det var mossan, jag och systeryster,även om vi var tre så var det mycke att göra....
Ensam hade jag inte varit klar på många dagar.
Tänk att vi valde detta snuskiga en underbar och solig dag(varmt och svettigt men de förstod ni nog ;P) ,knasiga är vad vi är men nu är det klart!
 
I morgon ska jag bara ta det lugnt,helkroppsrenovering(hårbortagning både här och där :P ansiktsmask,skrubb och nagelfix) är i stort behov av detta :D
Blir sen ute lek i parken med millis,barnen och jag så klart :P
Mannen är nog trött då han för stunden är på rockstad och roar sig :)<3
Han ska ju hålla igång två dagar till så får vila på dagen i morgon.
Ska oxå iväg på kvällen,ska dricka lite och äta gott.
 Blir potatisgratäng,kött och massa sallad *hoppas det är rädisor i BLINK BLINK :P*
Skönt att få vara lite barnledig och bara få vara,inte ofta man är de inte :D
På lördag blir det mysar dag för mig och min skrutta.
Härliga lediga helg :D:D:D
 
Efter städet i dag käkade jag pizza hos mamsen sen tog fanny och jag en promenad ner på stan till syrran.
När vi vid nio tiden äntligen kom hem och skulle få krypa i säng upptäcker vi att vi är utelåsta ;P
Älskling skulle lägga ut nyckel vilket han oxå gjort men i en sko i trappen.....dörren in dit är ju oxå låst haha
Lånade nyckel av grannen i huset brevid men passade inte :(
Började få smått panik för  hade bara 2% av batteriet kvar i mobilen...fick då  tag på älskling som ringde mamsens gubbe som fick hämta nyckel och komma med den till oss.
Så kan det gå men in kom vi till sist och nu sover barnet sött<3
Snarkar för fullt  gör hon min lilla buse.
ska oxå ta och skutta i säng för är bra trött efter dagens slit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0