snö....

Upp med tuppen i väntan på jobb sms men fick besviket stanna hemma :P
Låg och myste i soffan innan jag pallrade mig in i duschen för en helkroppsrenovering!
Man måste ju ta bort pälsen då och då och diverse andra skönhetsdoningar som ansiktskrubb mm :)

Vid halv ett tiden tog jag cyckeln till boysen och spenderade några timmar med mamsen,systeryster och goaste billy<3

Ja just ja min stinkande broder var oxå hemma ;D

Kvällen har skruttan och jag ängnat åt en långpromenad,matlagning och lite bakning!

Nu ligger skruttan i sin sköna varma säng och är på väg in i drömmarnas värld.
Mys att få ligga i värmen efter våran kalla promenad!!
Kom hem lagomt tills den där äckliga snön började falla igen....

Stackars älsklingen har jobbat 7.30-21 med endast en timmes rast....
Fattades folk till kvällen.
Han jobbar och sliter stackarn,ryggvärk har han oxå och inte gör det saken bättre att kånka runt på dom äldre....
Men att vara sjukskriven är ju inget alternativ :(
Vem har råd med det längre stunder??:(
Skulle viljat att han fick vara ledig en längre period och bara göra skojiga saker kombinerat med massor av vila!!!!<3


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0