påsk även hos oss :P



I dag har jag och Fanny fixat med påsken här hemma :)
Det har målats och pyntats!
Hon var även påskkärring till dagis där dom hade haft en toppen dag  sa fröken :)





Fanny fixar sitt eget påskris :P





_________________________






Dagen har rullart på snabbt :P
Började jobba 11.30-16.30 störtade iväg och hämtade skruttan på dagis sen kom svärfar och körde henne till dansen(mathias jobba) som började klockan fem,tur man kan få hjälp när man inte hinner! :)
Medans hon var på dans slängde jag ihop dillkött,färskpotatis och kokta morötter.
Så jäkla gott!!! :)
Och efter det vart de ju påskpynt för hela slanten...
Har en tjej här hemma som somnade på nån sekund<3

*Min älskade lilla busunge*

ne nu är det bigbrother på g ......vet är skitdåligt men ändå så kollar jag.... ;P





Slänger in en bild jag fick av syrran på mosters finaste lilla påskgubbe<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0