LÖRDAG!!!!

Så underbart att vara galet trött!!!
Så trött att inte ens krypningarna håller sömnen borta!!
Visst jag sover inte mer än 4-5 timmar natten men det är bättre än två!

I morgon hoppas jag på en liten sovmorgon men vi får se ?????

Att jobba är toppen,man kommer upp i tid och det tillsammans med sömnbrist gör att jag är helt slut....kan inte blli bättre!
Sen får man ju även lite penningar,det får icke förglömmas ;P

Fick då veta att jag får schema i sommar på stället där jag vill vara,kan man känna sig lugn på den fronten.
Trivs sä jäkla bra där!! :)

Efter jobbet  drog syrran och jag på loppis,vart inte mycket men några plagg för en billig peng.
Folk va som tokiga,sliter och river bland kläderna....små bebisar låg i bilstolar på golvet,rädd att man kliver på dom små liven!
Aldrig att jag skulle ställa min bebis på golvet bland massa galningar som gör allt för att tränga sig fram till loppis prylarna....

kvällen har spenderats med skruttan i sängen framför 'kalles chokladfabrik'' mys<3




Har även haft besök av denna lilla gosse<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0