lördag å en massa svammel i vanlig ordning........

Vilken helvets natt!!!
Krypningar i hela kroppen....jag hatar detta :(
Haft så i msassa nätter nu.

Biverkning av medicin????

Kollade biverkningar men hittade inget om detta....


Nu ha då jobbhelgen börjat och det är såååå skönt att jobba på stan!!!
Man känner sig glad på jobbet och inte det minsta trött när man kommer hem :D

Ska ha mysdag med min skrutta för sen åker hon till farmor och sover så vi kan jobba i dag och i morgon!
Blir nog ut och prove hennes nya sparkcyckel :)


______________________



Blir så trött på mig själv................
Varför ska jag ta åt mig så mycket??
Vet ju att det inte är sÅ!!!

Varför ska jag vara så känslig???
Varför ska jag alltid  finnas för allt och alla??

Måste bli mer ego!!!
Måste säga ifrån !!!

Måste sluta att bli trampad på!!!!!!!

_______________________


Längtar till maj för då blir de massa skoj :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0