Helgen och annat trams :P





Fredags kvällen spenderades hos systeryster med vin och godis :)
Billy hade stora promblem med hur han skulle få tag i våran stora godisskål haha.

Fick ävens se johannas sötnos Leah tidigare på dagen :D

På lördagen hände det inte så mycket spännande saker mer än en snabbvisit till pappsen<3
Och karusell åk för skruttan med avslutning i hoppborgen med en dagiskompis :)
Var våryra(liten marknad)



Och dagen i dag har varit seeeg :P

Älskling vart att jobba extra och fanny å jag har varit ute på cyckeltur i över två timmar!
Måste hålla bena i rörelse då dom håller på att få mig gaaaalen!!
I natt var jag vaken till sex på morgonen :(
Det kryper nå fruktansvärt i mina stackars ben!!

Magnesium ska nu intagas i förhoppning om att det hjälper??!!

Fan vad jag blir irriterad!!!!
Aldrig får man nå vikariat....
Man är nu uska som dom begärde men ändå går hela tiden andra före???
Har liksom jobbat på samma ställe sen 2006 men  chefen tar in andra och sätter dom på vick :(((
Börjar tröttna ur!

Sen blir jag oxå jävligt irriterad då vissa hela tiden får fler bokningar.......
Särskilt en person som får typ alla dagar.....och hon har ingen utbildning......


Ne nu ska jag leta stuga till sommaren och drömma mig bort!!
Finns ju hur många fina stugor som helst!!!
Kravet är badstrand till stugen,helst att det ingår en båt och glasad veranda vore toppen för kvällar med dåligt väder :P
Bastu är ju ett plus liksom pool även att det finns en lillstuga på gården om folk vill komma och hälsa på när vi är där :)
 Tänk...soliga dagar vid stranden,grillning på kvällen till en härlig solnedgång...och en och annan öl som slinker ner :P
Sällskap spel på kvällen och rysrae dom mörka regniga kvällarna :)
Längtar!!!
________________________



Bilder från våran cyckeltur!!
Vart ju några...eller ganska många stopp på vägen :P







____________________________


Nu hoppas jag på massor av jobb kommande vecka!!!!!!

___________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0