godis och bus torsdag och seeeeg frdag:)

Efter jobb och dagis vart det att påska runt........fanny var till gammelmormor och pricken med kort..... och sen vidare  till mormor med kort och blomma, även till andra gammelmormor och gammelmorfar som inte var hemma.... :P
Vart att sätta påskkortet i dörrspringan :)

Även farmor har fått kort och blomma!

Massor av godis har skitungen fått!

Jag var ju lite sen med att fylla hennes ägg och det var nog tur,efter allt godis hon redan fått bestämde jag mig för att fylla det med lite annat smått och gott...........ring,halsband,hårspännen mm :D
Har även fyllt påskägg till mina älskade syskonbarn cindy och billy<3

I dag känner jag mig bara seg och vissen....
Fick sovmorgon och frukost framför teven så dagen började ju bra!

Min underbaring är helt klart bäst!!

Nu vill jag bara ta täcket och bädda ner mig i soffan breve gubben min framför en bra rulle!!! :)

I morgon ska vi till pappsen och äta,alla systrarna är där<3
På hemvägen ska vi in till farmor en sväng och förhoppningsvis hinna träffa fastrar och kusiner men kusinerna lär hon väl inte hinna busa med....

varenda dag frågar hon om sina kusiner,saknar dom!


Hos mormor :)

Fanny och gammelmormor :)

Påskblommor till morfar och farmor och påskägg till cindy och billy :)


Fina ringen!

_________________________________


Visar glatt upp sin klubba hon fick på pizzerian igår :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0