fan!

Sömn vad är det???
Efter två veckor med helt sjuka krypningar i benen och klåda över hela kroppen bryter jag snart ihop :(
Runt sex på morgonen nästan varje natt/morgon lyckas jag till sist somna......och det på soffan!
Har hört att det kan vara brist på järn eller magnesium,ska testa det sistnämnda för jag har ofta dåliga blodvärden och har aldrig haft så här då!!
Är även rädd att det är en biverkning av nya nedicinen??
Har sökt och läst massor men hittar inget samband med min medicin....så är det på det viset så har jag väl nån ovanlig biverkning.....KUL? NEEEJ!!!! inte då jag ska ta detta ett år eller fler??

Har cycklat först runt tisken och sen fram och tillbaks till mamsen,måste rasta benen :P
Fanny var så duktig och kämpade på hela vägen fram och tillbaks<3
Visst tar det tid då hon ska plocka blommor och inspektera varendaste liten pryl hon ser!!!
Hon är verkligen en liten sakletare/skrotsamlare :)

I helgen är det dansuppvisning,fanny ska vara smurf<3
Jag kommer bli tårögd när jag ser min stora lilla tjej skutta runt i otakt haha......ärvt dubbelt upp från både mamma och pappa,inte så mycket rytm men kul har hon!

Vi få räven en liten översovare  här mellan lördag och söndag.
Billy ska vara här och mysa medans hans mor ska shoppa massor kan jag tro!!
Syrran ska till ullared.
Blir nog fullt upp då den lilla gossen har som favorit att gå och gå,nyss börjat med det så balansen är inte riktigt hundra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0