deppig!!

Känner mig ledsen.....
Man bara finns till men räknas liksom inte!!
Alltid har man ställt upp om nån behövt,alltid har man varit den som funnist där om nån behövt prata av sig eller annat....
Men aldrig lyssnar nån på mig!
Aldrig finns nån där för mig när jag behöver!!
Man ska tänka på alla och bara ge utav sig själv utan att få nått tillbaks!
Nu menar jag inte materiella ting!
Utan min tias och min finaste lilla Fanny så hade de kvittat om jag funnits till....
Alltid ska jag tänka på allt,fixa så allt komms ihåg mm
Alltid kommer jag sist,aldrig ser nån mig!!!

Mycket som händer som tar ner mig på botten nu!!
Känner mig så jävla värdelös!!!

Trött på folk och deras sätt!!!




Känner mig nere och ledsen så måste skriva av mig lite...
Alla dar kan inte vara på topp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0