<3<3<3

Vilken grå och trist dag! :P
Började med ett jobbpass på 'gamla' stället......finns vissa detaljer som gör stan så mycket bättre!!!
Inge fel på jobbkompisarna utan finns andra saker :P

När jag kom hem slängde jag ihop en potatisgratäng som pajade min mage helt :(
Men gott va de!!

Efter de tog skruttan och jag en regnpromenad<3

ÄLSKAR DENNA LILLA TJEJ MER ÄN ALLT,VILKEN ENERGI OCH VILKEN NYFIKENHET PÅ LIVET:)

Hon tänker så klokt och funderar över det mesta.
Här om dagen undrade hon hur människor byggs???
Tog den enklare verisionen om blommor och bin haha :P

Innan hon la sig ringde hon till morfar och sa att hon saknar efter han<3
Och Nu sussar hon så sött i sin säng<3<3<3

ska kasta mig i soffan och slänga på mig filten,mys med bästaste Tias innan även vi ska nattas!!!

Måste ju bara säga AJAJAJ!!!
Gör ont att ta spruta i magen VARJE kväll......

Men bara att man vänjer sig då jag ska ha dessa sprutor ett år??två år?? ja vem vet??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0