vilken natt!!!

Fanny fick 40 graders feber i går när ja va å jobba,hon åt inte på hela dagen men efter lite avlvedon piggande hon i en stund.
Hon vräkte i sig massor,läsk,mackor,bullar youghurt å ja vette tusan mer!!??
På natten vaknade jag första gången av att hon hosta,gick dit och får en hel fontän spya över mig FYYY och bläää!!
Det luktade så jag höll på och storkna.
Stackars skruttan fick ställa sig i duschen(jag med) mathias tog reda på spyor å säng.
vart många vakna timmar,sprang upp många gånger för å se så hon inte kräktes av hostan i sömnen!
Vart helt enkelt för mycket käk för den lilla magen!!<3
 I dag har hon mest legat och sovit hela dagen<3

Själv sitter jag med färgi i håret och ska snart ta tag i lite skol arbete .



<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

krya på dig hjärtat <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0