tisdag i dag!

Waran prov i går= för högt :(
blodvärdet = lågt....bara mumsa i sig sånna där vidriga järntabletter då.

Nytt waran prov om två veckor...

Sitter å smuttar på en varmakoppen för stunden,känner mig frusen å har en satans huvudvärk.
Hoppas de bara är för att jag är trött så det inte är nå förkylning eller annat skit på G ??!!

På fredag är denna kurs som jag pluggar nu slut.
Lite små stressad för har inte börjat på sista uppgiften.....
ska ta tg i det hela i morgon!

denna helg jobbar jag på nya stället,lite nervös men inte så mycket.......än :P
Helgen efter ska jag då vara ledig för då ska jag  ut på skojigheter :)




Grymt fnittrig när jag tänker på det 'hemliga' jag fick höra här om dagen,ska bli så spännande och roligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0