sol å pyssel

Det är så jävla trevligt att du aldrig kan ställa upp!!!
Fan!

Men man vet ju vad som är viktigt för vissa å jag kan bara inte förstå hur man värdesätter saker på det viset....................


Ledig dag i dag,varit ute i det härliga vädret med skruttan å plockat höst löv,stenar å lite annat smått från naturen.
Hon har pysslat ihop en jättefin sak till farmor som fyller på söndag :)



Massa skolarbeta har jag som jag måste göra före fredag nästa vecka,känner mig stressad!!!
Jag är ju så där så jag oftast stressar upp mig i onödan :P
Fick då MVG på första inlämningsuppgiften i kommunikation,snacka om att ja vart chockad!!
Är nog mitt första mvg någonsin :D:D:D

På förmiddagen va ja å fika med en kompis.
Fick veta nå jätte skojsigt men HEMLIGT!
Hahaha kan bara garva....

Börjar även bli super nervös :S
Fan att de alltid ska vara sånna där jobbiga människor överallt.....








resultatet av min duktiga älsklingskrutt<3


Å det är så störande,man har varit frisk hela tre dagar å nu känner man att de är på g igen SUCK!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0