dagen i dag


Fanny visar och berättar om bilderna som är på dagis<3



I Dag tog jag tag i nya kursen,plugg från sju på morgonen till ca elva!
Är nio uppgifter som ska in på tre veckor.... STRESSAD??? JA!

Gick ju bort fem dagar då läraren va sjuk,sen går ju helgen bort eftersom jag och Lina ska åka till våran tant i avesta i morgon på god mat och drinkar :)))
Ska bli så jäkla skoj!!!
Är ju mina bästa vänner från förr å denna gång hoppas jag vi lyckas hålla igång detta!
Saknar dom och våran skojiga tid ihop.
Vet att det inte blir som förr men framtiden kan ju bli lika bra den med :P
Lär ju bli massa snack om gamla,skojiga,jobbiga,pinsamma stunder??!!

Jag saknar oss!

Så fredagen inge plugg!
Lördagen bakis inge plugg!!
Söndag kanske fira pappa som fyllt på lördagen,förhoppningsvis lite plugg på kvällen??!!


Vart staden en snabbis på förmiddagen,hade lite att pyssla ihop.....bilder kommer sen.....
Och resten av dagen har spenderats med  Fanny och hennes bonuskusin/kompis Lina.
Ute lek i solen men tjejerna var så trötta efter dagis/förskola så vart å gå in och pyssla lite :)))





Konsentrerade???!!!

Min stora tjej kan skriva sitt namn,stolt mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0