blandat!

bläää vilken dryg kurs ja läser nu.......

Å inte blir det lättare när hela världen snurrar å man känner sig fångad i skagig bubbla!!!
Yrsel som faaaan!

**Nervös???? JA!!**

I dag träffa ja kusinvitamin från värmalnd,skoj :)
Tråkigt att saker är som det är,iblnad drömmer man sig tillbaks till den där magiska barndoms sommaren hos mormor och morfar<3

MORMOR MED ALL SIN GODA MAT, Å  MORFARS NÄR MAN MYSTE NER SIG I NÄRHAN SATT I SIN FOTÖLJ OCH KIKADE PÅ TEVE


SAKNAR ER<3


Mitt sovrum har fått sig ett lyft och jag bara lööööv it!!

Träffat mina fina systrar i dag<3<3<3
Å pappa å söt Cindy å söt Billy........... mosters guldklimpar<3


Älsklingen å Mitt älskade bustroll har varit på lugnet och badat I DAG massa skoj tyckte hon.
Hon ville ju ha med kusinerna oxå men gick inte,ledsen vart hon :(<3


lite blandat svammel nu sängen,önska mig lycka till...........


Billy förra veckan när han musade potatis...ni ser ju vad han tyckte om de...

Isa,pappa å fanny<3


Cindy-lou<3

Fanny,moa å hennes pojkvän :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0