nytt bord å lite till....

Länge sen man skrev nått men vardagen fyller all tid :P
Man pluggar,jobbar,städar,tvättar och lagar mat samtidigt som man ska ha kvalitetstid med både mannen och våran skruttunge<3
Och alla andra man ska hinna med och träffa.

Var på dagismöte i går och det var över förväntan!!!
Så kul att höra om Fannys dagar när hon inte är hemma med oss.
Även skoj att se alla mammor och pappor,vi har full koll på varandras barn men vi vuxna vet knappt vilka vi är för varandra :P
Dagiset är verkligen toppen för våra guldklimpar,dom lär sig så mycket och får leka med massa barn i deras egen storlek.


Fröknarna är verkligen guld värda!!!

Efter att lyssna på dom ....hur dom gör och hur dom ser på alla barn som små individer som ska utvecklas,upptäcka,prova på osv
Detta ger mig  inspiration och jag ser på min skatt på ett annat vis,eller i ett nytt ljus....svårt att förklara hur jag menar haha
Jag har ju min Fanny här hemma men där är hon ett helt annat barn men det är nog mycket för helheten som är på dagis.
Man hörde även andra föräldrar som tyckte lika som mig.
Det gäller att ha tålamod...som man kanske inte alltid har,ofta gör man saker som barnet kan själv bara för att man är så sterssad och ska hinna annat!
Man ser inte allt det här fantastiska, glittrande underbara som barnet ser,dom är nyfikna och upptäcker små magiska saker med det mesta.
Varför tappar man det där magiska barnasinnet???
Tänk om man såg med dom där magiska ögona på allt,vad mycket glädje man skulle uppleva och va små alla bekymmer skulle bli.
Man måste bli mer lyhörd och leva i barnets värld :D :D :D

Kärlek och uppskattning är vad som gäller<3

I morgon ska Fanny få vara med moster(hon ringde nu på kvällen och ville låna henne i morgon) och kusin,det kommer bli glädjeskutt ur sängen i morgon bitti när hon får veta det.

Jag å älskling ska iväg och kika på köksbord....har ju inget för stunden....
Fick för mig att jag ska ha nytt,skruvar ner det andra men har liksom inte hittat bordet med stort D(det där ska jag bara ha!!!)
Håll tummar och tår att det blir kärlek i morgon :P





:::::::::::::::::::::::::::::::





Måset ju bara få berätta hur underbar min tias är!!!



Älskar dig!




När jag kom hem kall och jävlig från jobbet möttes jag av tända ljus överallt,nytvättad tvätt och taccos på bordet,han är bara bäst...oftast... ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0