onsdag å fullt upp

Pluggat typ hela dagen lååång!!
En liten promenad vart det med millis å goaste billy vid ett tiden<3
Sen har jag roat mig med att Tvätta.
Vart förbi mormor med en blomma.
Handlat!
Bakat!
Och nu ska jag hinna med lite mys med min goaste busunge innan hon ska i säng<3

I morgon blir det jobb på gamla stället,lääänge sen man var där!




__________________________________________


Jag förstår inte???
Du säger så mycket,men menar du det??!!
Orden du säger kan lätt falla i glömska när man märker hur du lyser med din frånvaro....



______________________________________________


I helgen ska jag å min bästaste pojkvän stå på loppis,håll tummar och tår att dom köper vårat lump :P
Eller lump är det väl inte,en väldans massa filmer och lite annat smått och gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0