Fredags drinkande!


Fredagkväll började  bra,goda drinkar,god mat å skojsigt sällskap!!!!
Så jäkla skoj å va med Linan å tant.
Spelade spel,snacka minnen å drack gott.
Ska väl inte hmmm dölja att jag till sist vart alldeles för full!!
MEN vad händer om inte DET när man typ aldrig dricker.............. och denna gång började dricka en massa blandningar från kolckan tre på dagen ^^Men nästa gång ska jag INTE dricka på det viset!!!
Man blir ju såååå pinsam!!!
Skäms över mig själv haha

Nu jäklar ska vi hålla igång detta!!! :)






Sussis trattkatt :P å glada lina :D



Kan ju säga att jag inte var så stöddig dagen efter :P
Vart soffmys med film och chips!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0