bus eller godis....





Eftersom jag lovat Fanny att Lina skulle få sova här i natt och dom skulle få halloween busa så var det bara att samla ihop sig och tränga undan alla jobbiga tankar för en stund....
Livet rullar på fast det står still!!

Jag kan bara inte fatta!!!!!!





Dom hade ritat teckningar som dom fick ge och säga glad halloween i stället för bus eller godis,gillar inte det sättet riktigt :P
Dom var jätte duktiga och stannde utanför dörren hela tiden även om en del sa att dom fick komma in!
Jag förklarade att det kan finnas 'konstiga' människor och jag stod hela tiden i närheten och vakade över dom :P
Dom fick både godis och pengar,nu sitter dom i soffan och myser<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0