staken!

Feber och halsont :(
Ovanligt???
NEEEJ!!! :(

Känns som jag INTE har tid med detta.......
Jobb,skola,familj och annat tar ju upp de mesta av tiden!
Blir bättre när skolan är klar!

Nu är det då adventsfint här hemma,kan man göra annat skoj(eller bara få vara sjuk ;P) och strunta i sånt framöver :P

Fanny har haft Lina på bus här hemma,dom har härjat och lekt massor :)
Kan lova att hon somnade på två röda!
Själv har jag mest varit stillasittandes och tyck synd om mig själv och min onda skalle.






Staken :)


Har många tankar och funderingar???
Ska man eller ska man inte??
Har tröttnat på vissa saker !!
Varför alltid utnyttjas??
Ne får vara nog med detta!!




Morgondagen blir intressant,en massa att hinna med.
Först på hemligt uppdrag sen hem och iväg igen för att hämta skruttan på dagis,fara till mormor med henne och sen upp till Lina :)
Skoj!
 kvällen bjuder oxå på en massa som ska hinnas med....

Lär även klämma in ett samtal till vårdcentralen frö Fanny har får en böld på örat,tror det är inflamerat?? 



_____________________________



Så här såg stol/fotöljen ut mamma!!




__________________________



Måste ju säga att en bedårande liten sessa har fötts,de gjorde ni bra johanna och lars :)
Kan ju erkänna att jag är lite avis på den där magiska tiden i början,passa på och njut och ta vara på varandra och varendaste sekund för det går så fort!!!<3



__________________________



Kommentarer
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Jättefint:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0