SAKNAR DIG!!! FARVÄL....

Va på din begravning i dag,många var där och sörjde dig<3
Jag hoppas du vet hur många människor du berört under din korta tid här i jordelivet.
Jag hoppas du nu är på en plats där själen din blivit hel,att du är omgiven av kärlek och harmoni.

En dag ses vi igen, det vet jag!!

Det var en fin begravning men jag är inte helt överens med allt detta som har med gud att göra!!
Tycker en begravning ska vara mera 'personlig' vet ju vad du många gånger sa och tyckte om detta guda tjaffs......
Förstå mig rätt,menar inte att det var nå fel på din begravning men kan inte riktigt med detta guda tema som genomsyrar dom flesta begravningar!!
Tror så klart på att det finns nå mer där 'ute' men inte på denna barmhärtiga guden som ska finnas där och älska och stötta en....
Finns för mycket sorg,elakhet och orättvisor!!
Vet att många har en helt annan tro än min ''OCH DET RESPEKTERAR JAG'' men det är så här jag känner!<3

Jag tycker att en  begravning ska genomsyra den man va!!

Vilket som så var din begravning fin, tårarna gick ju inte att stoppa när vi fick se bildspelet.
Bilder på dig med ditt underbara le'ende och din glittriga busiga blick<3

DET ÄR SÅ SYND ATT GLÄDJEN DU SÄNDE UTÅT INTE TOG SIG IN I DITT EGNA MÖRKER....

Vi ses igen älskade du,saknar och älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0