mysdag med mina systrar pappa och syskon barn<3



MOSTER MED SIN SESSA CINDY-lOU<3




Dagen har varit mys!!<3
Älskar att vara med mina nära och kära!!
Billy lika glad som alltid och cindy kuta runt här hemma och lekte, hon vart lite hungrig i mellanåt å klättrade upp till bordet och ropade maaaat!!  :)
Fanny var lite lugnare än vanligt och en aningens mammig,känner väl sig lite utanför när alla vill pyssla med minstingarna :)

På eftermiddagen släpade jag brorsan och skruttan runt tisken,skönt!!!
Sen vart det memory här hemma och niklas var överlycklig som vann över Fanny!!
Vilken vinst haha vinna över en fyra åring i memory!! :P

Nu ska jag förvandlas till en soffpotatis!!


innan omvandlingen till.........

ÄLVOR!!!

Bästaste pappa och mys moa<3

MAT!!!!

Moa ,Billy och Isa <3






Nu har vi haft två familje dagAr,igår med mathias familj och i dag med min :)<3


''Livet är inte värt att spenderas på idioter!!''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0