ledsen...

Känner mig ledsen!!
Min skrutta ska få glasögon....
Jag vet att det inte är hela världen och att det finns andra med värre bekymmer och krämpor,jag vet att det finns dom som förlorar sina barn och hade tänk att glasögon är ingenting mot det dom får genomlida,jag vet!
Men det känns jobbigt ändå,var inte beredd på det! :(
Jag tänker på alla elaka barn som finns där ute och som en dag kanske kommer mobba eller vara elak mot min älskade skatt! :(
Barn är det elakaste som finns,jag vet .....tro mig!
Mobbing det har jag fått utstå och det är nått jag vill skydda min fanny ifrån precis som alla andra mammor och pappor!!
Sen förstår jag inte hur jag ska lyckas få henne att använda dom jämt???
Hon kommer ha sönder dom får hon är ju mer vild än tam....
och glasögon är fan inte billigt! :(
3000 kr för två par :o
Och vi som inte har den bästa ekonomin ändå....
Fy hur jag tänker!
Får rysningar på hur ytlig man är i detta land...
Tänk på alla barn som inte har nån mamma/pappa,som bor på gatan eller blir utnyttjade sexuellt,jämfört mot det är ju glasögon ingenting men ändå så gör det mig ledsen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0