gör ont!

Alla dessa frågor som jag inte får svar på :(
Var till ditt jobb i dag vännen<3
Jag gick och kikade efter ditt leende även om jag vet att jag aldrig mer kommer få se det!! :(
Fan!
Jag försöker förstå men det går bara inte.......man vrider och vänder på allt,tankarna är många...du finns med mig hela tiden i allt jag gör.
Jag ser ditt ansikte på näthinnan varendaste sekund!!

Vardagen rullar på samtidigt som livet stannant upp.
Ska aldrig glömma dig!


Jag vet att jag var en dålig vän många gånger,att jag inte alltid hade tid för dig när du kanske behövde mig.....
Jag ångrar mig som fan samtidigt som jag vet  att jag inte var den som höll dig vid liv,du hade redan gjort ditt val för längesen.
Jag tror inte att jag kunde ändra ditt val,jag kan inte höja mig själv som människa till att tro att jag var nå mer och kunde ändra dig i detta! :(
Men jag hade kunnat funnits där för dig när du hade det svårt,när demonerna jagade dig och mörkret drog ner dig<3
Jag hoppas du funnit kärlek,ljus och harmoni.
Att du nu är hel och att du aldrig kommer känna ångest igen!!

jag saknar dig christoffer!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0