fy fan!!!

Pallar inte detta,det tar så mycket energi!!
Jag förstår ju inte??!!
Ena stunden si och nästa så.....

Ne blä så flaskt och vilket jävla betende,jag hade inte mått bra med mig själv om jag va sån!!! :(


Livet är mer värt än att omge sig med dålig energi!!!
Nu är jag likgiltig till detta....
Vissa uppoffringar men det gör jag bara för nån som betyder mycket annars hade jag gett fan i allt!
__________________________


I morgon är det ögonmotagningen med min skrutta,ska kolla synen för å se om nått är fel??
På eftermiddagen ska vi iväg till faster Helena och kusinerna Emma och Nellie.
Det ska ju kalasas för sötnosen Nellie som fyller år i dag!<3


Denna lilla tjej är nu tre år<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0