då kom den.....


Så där ja då brinner ljuset här som hos dom flesta......
Vart på julskyltnig,10 plus,sol och inge julkänsla nånstan även om vi stötte på en och annan tomte!
När vi kom hem öste regnet ner,och då menar jag öste!
Nån timme senare tittar fanny ut och säger WAAAAOWWw nu kan vi göra snögubbar,klä granen och baka pepparkakor för nu är det jul :)
Som hon har väntat på snön!
Kan tänka mig att det är många som är lyckliga nu,jag hade ju gärna väntat en stund till!
visst den första snön är mys men inte sen när det är snö storm och 30 minus brrr!!
Fy fan å jobba i hemtjänsten (och andra ute jobb!!)då! :(




Lycklig tjej<3

__________


I morgon är begravningen för dig christoffer,känner mig tom!
Trycker bort alla känslor!

VISST ÄR JAG LEDSEN MEN VILL LIKSOM INTE TÄNKA FÖR MYCKET ELLER KÄNNA EFTER....<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0