40 graders feber

Går dagen var fullspäckad med julklappshandling i borlänge med pappa å syster.
På eftermiddagen åkte jag hem till Lina och förbi mamma sen på kvällen vart jag total knockad av feber!!!
Låg och huttrade i soffan av världens feber frossa och ont i kroppen.
Fanny bäddade in mig med täcke och filt(som inte hjälpte mycket).
Det var ett helvete att bara ta sig upp på toa :(
Fanny fick vara vaken tills mathias kom hem för jag kunde inte lägga henne.
Har fan aldrig fusit på det viset!! :(

I dag har jag haft ca 38 grader hela dagen men jag har kämpat och hållit mig på bena.
Har ju haft födelsedagskalas för min älskling med familjen<3
Vart även familje/fest spel på kvällen med mathias sytrar med varsin äkta hälft.
Skojigt spel det där!! *helt hysteriskt* heter det...










 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0