valborg! :)



Satan vad kluven jag va igår!
Dricka eller inte!!??
Ville ju va med skruttan och se brasa ...........  samtidigt som man var  sugen på en utekväll.......

Blev då brasan till sist med min älskade skitunge<3

Medans Fanny busade runt med flera av sina dagiskompisar och hade jätte kul tog jag och älskling nån öl huttrandes i eldens sken :)
För jäklar vad kallt det va igår!

Snacka om att hon fick stora ögon när alla fina fyrverkerier avlöste varandra.
Hon å en kompis stod som förstenada och höll varandra i hand och kikade ,dom såg så söta ut!


Ja just ja får  ju icke förglömma att en stund så  döljdes ju  brasan av lite hett hångel  haha!!


Maddis å fia :)



fanny med dagiskompisen olivia<3

Madde visar hur man tystar en kille.........
man ger onda blicken för att sedan ta ett fast grepp runt nacke och mun....

söta fia :D

När 'fyllorna' vandrat vidare avslutade jag och älskling med dålig rysare i soffan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0