upp och ner!

Denna dag har väl varit lite upp och ner!
Känt mig usel och varit på icke så bra humör.....
Allt tär ju på en,jobb,pengar och bla bla bla.
Fannys hemska trots får mig att känna mig som sämsta mamman som finns!

Hon lyssnar INGENTING känns som jag tappat kontrollen helt.
Skäms när jag är bland folk för man får bara tjata,tjata och tjata.
Hon skiter fullständigt i vad man säger :(
Har blivit som en ond cirkel.

I dag vart hon utan lördagsgodis för dåligt betende ska inte uppmuntras!

Självklart är hon ju även världen goaste tjej<3
Det är just det här att hon inte lyssnar.
Får känslan att folk tänker NEJ nu kommer dom med den där 'dryga' ungen när man hälsar på folk......
Man kan inte gå på affären för hon tar saker springer omkring och förstår inte när man säger NEJ.
Känns hemskt att skriva 'dåligt' om sitt barn som är det käraste man har men hela situationen känns så jobbig!!

På alla andra sätt är hon bäst men just detta funkar inte längre.

Sen är det vissa saker jag verkligen inte förstår???
Fattar ju att det är mig det måste va fel på MEN ska det drabba 'andra'???
Gör allt men får inget tillbaks..
Trodde familjen var viktig???
Gör så jävla ont i mig att det är så här.......

_______________________________________

Va hem till Ingelan nån timme nu på kvällskvisten, tack babe du fick mig på bra humör igen<3

Älsklingen är på fest så jag ska ta och slänga mig i soffan och glo på teve :)

Få se om Fannys kusinvitamin kommer i morgon??
Hon längtar så efter både Emma och Nellie så hon blir nog superglad om Emma kommer<3


För mig blir det kanske en promenad med Lena och sussi i morgon :)


Citat fanny!
vilken underbar dag det är<3

''trots en tjatig mamma''


Min lilla livsnjutare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0