spännande,glad och åska

Denna dag har varit lång!

Vi har väntat och väntat........och väntat........min älskade syster åkte in till förlossningen i går :)

Och Vid fyra tiden i dag kom äntligen beskedet.
En underbart söt liten gosse har kommit till världen<3
Så fin och go!
Det gjorde du bra millis!<3
Längtar tills jag får hålla denna lilla varelse,känna doften av bebis och gosa massor.




Denna lilla kille vägde 4220g och mätte 49 cm

Bild kommer sen när jag fått godkänt av modern!

Men en pytteliten smygtitt får ni här :)



___________


Dagen har spenderats hos mamma/mormor.
fanny har lekt och haft jätte skoj med alla brudarna på gården.

Vart ett åskväder utan dess like på eftermiddagen/kvällen.
Dundra och blixtrade som faaan!
Meningen var ju först att fanny och jag skulle cykla hem men vi stannade tills mathias slutade jobbet(han sluta 21.00)
 så vart en sen kväll för skruttan<3

När det slutat blixtra och åska fick fanny och en till tjej plaska och busa i den stora vattenpölen som vart på gården.
Härligt!
Sånt där som barn älskar att göra.
Barn ska vara barn,leka, kladda, blöta ner sig och bara ha roligt :)


Bilder kommer här!








Underbart! :)
klart man inte ska ha så här roligt jämt men ibland så :P

Vart ett varmt skönt bad hos mormor innan det var dags att åka hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0