sjuk :(

Jobbade ju i fredags kväll.
Fy fan vilket helvete det var.......

Frossa,ont i kroppen, huvudet dunkade och det flimmra för ögona hela tiden.
När passet äntligen var slut och jag va hemma tog jag en temp.
Den visade på 39 grader!
Hela helgen spenderades liggandes med 40 graders feber.
Fuck vad trött jag är på att ALLTID vara sjuk!!!!!

I dag är jag symptom fri men matt.
Glad att eländet är över för denna gång......



Har nyss klippt min skitunge,detta är inget nöje för mig........eller henne haha
Alltid blir vi en aningens hmmm bara en aningens osams :P
Men efter lite tjaffs så gick det bra och när jag klippt klart fick hon klippa en docka :D





I morgon ska jag få träffa skruttungen<3
Millis ,billy och jag ska ta en promenad till våran mamma för våran mormor är där och vill ju så klart oxå träffa lillprinsen :D


Kommentarer
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

blev jättefint! Krya på dig gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0