morsdag :)


Fina blommorna<3

När jag gjorde mig i ordning höll älsklingarna mina på att tissla å smyga i köket hmmm undra vad det kunde vara ,fick ju inga ledtrådar av fanny alls haha.
Hon kom till mig och sa att jag inte fick se blommorna........
Å att hon inte fick äta jordgubbar för pappa :P

Fick fina blommor som ni nog förstår av fannys skvaller sen fick jag smink,en bok å lita annat smått och gott :D
Älskar dom mest!<3
Förväntade mig 'bara' blommor så sminket var en glad överaskning,kanske mathias tycker jag ska sminka mitt face lite oftare hahaha!!!

Dagen spenderades sen hemma hos våra mammor.
Jag hade gjort två blommgrupper som vart lite olika,kunde inte välja vilken jag skulle ge till vem så Fanny fick lotta !!





Svärmor å madde :)








Kommentarer
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

vackra blommor och vilka härliga bilder:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0