marknad

Varit på kall och blöt marknad i dag........  karusell för skruttan,marknadsgodis till mig,brända mandlar till mannen och sötaste små foppatofflorna till millis bebis gjorde oss nöjda :P
Men bästa med allt är att man får träffa pappsen och mina älskade systrar<3
Mår så bra när jag är med dom!

Fanny fick även träffa lillkusinen Cindy en snabbis :)

Ska mysa ner mig i soffan nu,är ju inte på topp!
Hostig och fryser.
Mannen drog till nån kompis :)



Måste ske förändring......
Äts upp!
Känner mig tom!
Längtar!


Älskar min lilla familj<3



I BLAND KÄNNER JAG MIG SÅ JÄVLA MISSLYCKAD PÅ ALLT!

Allt jag gör blir fel........
Känns som man är helt obetydlig,att ingen bryr sig.....
I bland undara jag varför jag ens finns??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0