fan!

___________

Känner mig så ledsen på allt!
Trodde verkligen inte det skulle va så här!!??
Vad händer,hur tänks det??

__________

Ska det alltid vara så här??

__________

Hoppas  hela tiden.....
Hatar detta!!
Vill inte.... orkar inte mer .....snart spricker jag och den känslosstorm som då kommer välla fram kan inte hejdas.....

Många tankar,mycket undran,massa sorg och inget kan man göra.....
__________


I dag har Fanny och jag varit på stan och handlat lite mer åt Billy<3
Vill träffa han!
Får jag inte se lillkillen i morgon blir jag lite små sur!
Mormor,morfar,morbröder,och mostrar längtar ju :)



<3<3<3
SMYGER IN EN LITEN BILD PÅ SÖTNOSEN :)

Millis kan inte hålla mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0