va fan!!

jaha,frisk??
Ne inte än!!
Huvudet bankar,öronen är dryga och hostan jobbig som fan..........annars är det bra :P

Behåller skruttan hemma från dagis i morgon för hennes hosta är inte heller att leka med<3
Hon fick gå i dag för det var ju första gruppfotot för henne.
Vart även några enskilda på bustrollet så får se om vi framkallar nått??
Beror ju på priset!

Fan vad sur jag vart nu då!
Pappa ringde och sa att han skulle ha cindy i morgon.
Helt ok om INTE dom haft magsjuka(cindy å hennes mor)
Tänkte ju åka dit i helgen och fira Moa men nu känns det ju som att det kan va!!
Har varken ork eller råd att bli sjuk sista veckan denna månad som jag har chansen att  skrapa i hop några timmar på jobbet.
Jag har två dagar hittills två ynka dar :(

Vad ger de..........1500 typ.....
 
Inte så jäkla kul!!!!!


Fatta mig rätt,jag klandrar ingen att dom har magsjuka men jag hatar den sjukan och har verkligen inte råd att vara mer sjuk så det hela ställde till det för mig!!

Sen är magsjuka det minst braiga om man äter waran som är livsviktigt för mig,inge waran=proppar=död......
Lät drastiskt men har man otur så ja vad vet man??
_________________________________


Jäklar vad härligt det är med all denna underbara sol som smälter bort all vidrig snö :)))
Fatta att vi går mot våren,kan inte bli bättre!
Man blir sååå glaaad OCH det spritter i kroppen.


_______________________________


Tog mig ut i går å följde med till svärfar på kalas,han fyllde år.
Härligt att slippa min fånghåla som detta hem varit sista två veckorna :P


Lite bilder!!


Kusinaskaran å farmor/mormor<3

Fanny å farfar<3

Måste tacka fannys farmor och farfar som hade henne i helgen när jag var sjuk,istället för att va hemma med tråkiga mamma fick hon vara på leKlandet(både lördag och söndag) sen fick hon ju följa med och hälsa på kusinerna som hon älskar så mycket<3
Toppen helg för henne så TACK! :)


_______________________



<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0