söndag

Lördag kväll spenderades i soffan med skruttan,mannen va ut och ölade med några  polare :)
I dag har varit en sån där seeeeg söndag,rastlös som fan!
Känt mig yr å svag hela dagen.....eller ja inte bara i dag har varit över en vecka nu.
Undra vad de är denna gång??
Lär kolla blodvärdet för det är ju kasst hela tiden.

mitt troll<3


Hon är pigg nu men vill inte äta.........men vem vill de efter man haft magsjuka??
Ringde vikarieförmedlingen och talade om att min skitunge fått magsjuka(meningen jag skulle jobbat i dag) för å höra hur dom tyckte man skulle göra??
Så dumt och gå till jobbet och smitta äldre människor!!
Dom tog bort mitt pass.
Kändes inte så bra för jag behöver ju dom  få timmar jag har denna månad men vad gör man??
Bara hålla tummarna att man får ett eller två pass  innan månaden är slut??!!


__________________

Nu får det vara!!
Nu har jag fått nog!!
Du har behandlat mig som skit tillräckligt länge..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0