skit oxå :(

Haft/har ett helvete!!
Fy fan för denna förkylning :(
Ögoninflamation,halsont,hostar tills jag spyr och världens jobbigaste öronvärk :(
Har legat vaken flera nätter nu........
Orkar inte mer!!
Kom nyss från läkaren och han såg att jag var irriterad och röd i örona MEN nu för tiden gör dom typ ingenting.......
Måset värka hål om man ska få medicin.
Så bara härda ut och räkna med fler vakna nätter fyllda med tårar och smärta :(

Å jobb/pengar orkar jag inte ens tänka på.......
Blir en JOBBIG månad i april!!
Har bara jobbat en endaste dag hitills och med tanke på hur lite man fått senaste månaderna så kan jag inte räkna med att jag hinner få så många fler pass :(

Hur ska vi klara oss????


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

men gumman fy så jobbigt. krya på dig<3

Postat av: Ester

Har du testat noviform ögonsalva, den brukar göra susen:)

2011-03-12 @ 01:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0