mera magsjuka

Måndag och mera magsjuka!
Inte jag utan mannen i huset .
Undra hur länge jag klarar mig???
Fanny och jag drog till affären tidigt i morse,lika bra att handla hem sånt som behövs vid magsjuka för man vet ju aldrig om vi snart ligger där dåliga båda två?
Tvättat hela dagen lång,det tråkigaste som finns om man frågar mig.
Jag menar när man äntligen tvättat klart och det är tort då ska det ju vikas oxå :P
Ne blääää......
Tror jag är lite bortskämd när det gäller tvätt för mathias brukar ju fixa det mesta av den delen annars :))))
Å neee jag är inte lat!!
Fixar ju annat här i hem och familj .........vi delar å gör olika sysslor,han gillar att tvätta så inte mig emot om jag slipper<3
En kort promenad vart det oxå.
Fannys dockvagn gick sönder när vi va ute och gick :(
Vart lekparken en stund i stället.
Få se om det går att laga vagnen då??







:::::::::::::::::::::::::::::::::::::





Diskar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0