Kväller

Jobbat kväller och nu myser ja med mannen i soffan<3
Min tandlöse skrutt är och sover hos mormor(vi jobbade kväll båda två).
Fick ett glädjande besked i dag.......får tillbaks hela 73 kr på skatten hmmm hade ju önskat de va mer!!!
Men bara vara positiv hade ju kunnat fått betala.......
Ähh så trök å vara positiv,ville  ju ha massa pengar tillbaks :P

Tandläkaren 8.10 för Fanny i morgon sen ska hon till dagis och busa :)
Måste även få fingrarna ur asselet och boka kryssningen.
Vet inte vad jag gett mig in på???
Åka med tre dårar(två bröder till mig och en bror till mathias) och Mathias förstås.
Meningen va ju att han skulle åka med dom själv  men eftersom dom är under 18 så går ju inte de,jag måste vara med för man får bara ha en minderårig per vuxen om de inte är ens barn då förstås.
Men vi skulle få ta med en extra.
Slutar väl med att nån av dom ligger i vattnet och guppar :o

Ne nu sitter jag och huttrar medans sköna varma sängen lockar !!

God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0