Grattis<3



<3VILL GRATTA MIN ÄLSKADE LILLASYSTER SOM FYLLER ÅR I DAG<3

26 år fyllda!!

''Minns när du bet mig i ryggen''
''När du ringde mig å sa att ett gäng killar från mora va på väg å om ni kunde vara i min lägenhet,ett gäng riktiga nötter visade det sig vara haha''
''När vi va små var Jag var alltid in på ditt rum och retades å du fan  nästan lyft ut mig''
''kommer du ihåg den fina behån jag köpte till dig eftersom du aldrig fick några tuttar :P''
'' När du gömde nått under sängen å först komma fulla mamsen in och sen fulla syster ;P''
''Alla pengar ja tog till cigg från din tuttspararburk''
''När du låg däckad på altanen på din student''
''När du var liten och gifte dig....va det erik han hette??''
''Alla gånger du tog mig i försvar<3''

Finns många pinsamheter å skojiga saker att ta upp men jag är snäll ;P

 Snart får du din lilla guldklimp,din aldeles egna bebis<3

Älskar dig och alla mina andra syskon!!!<3









Syrran å hennes ex....haha ne då ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0