fanny slog ut en tand<3

I dag fick jag ett sånt där jobbigt samtal!
Dom ringer från fannys dagis och säger att hon slagit sig,tar mig dit med hjärtat i halsgropen och möts där av en tandlös ledsen tjej<3
Skitungen hade klättrat på en fönsterbräda och ramlat.
Hon slog ut en sidotand och ena framtanden sitter lös .
Gjorde ont i mammahjärtat<3

Vart samtal till försäkringsbolaget och ett besök hos tandläkaren.
Fick ny tid till tandläkaren på fredag så dom kan kolla lite mer hur det ser ut??
Har hon otur är tänderna som ska komma fram senare skadade........ men de får man se den dagen.......
Hon har då varit ganska glad ändå min lilla skrutt,svårt att äta har hon men försöker få i henne 'mjuk' mat lite då och då!

Älskade busungen min<3<3<3


Tandlös!


Aj aj aj!!!!!!


hos tandläkaren


Kommentarer
Postat av: Natte

Stackars lilla trollet! Krama henne från faster!!<3

2011-03-29 @ 21:53:05
Postat av: Fia

Usch... hoppas att hon mår bra och inte har alltför ont och så klart att de nya tänderna som kommer att komma senare inte har blivit skadade... Stackars lilla skruttan. Kram

2011-03-31 @ 14:13:30
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0