bitterfitta!

Så där då har jag anmält mig till dom två kurserna jag måste läsa upp för att få fullständig undersköterskeutbildning!
Kunde inte hoppa på nu för det var försent(började för tre dagar sen) nästa gång det drar igång är 8 augusti!
Tog på disstans men när jag fick veta att det mesta var muntligt så fick jag ont i magen!!!
Vet att jag är en feg jävel men så har det alltid varit,prov har jag fixat snabbast av alla å nästan aldrig behövt göra om ett prov!
Men kommer det till muntligt låser det sig :(
Vet fan inte hur jag ska klara detta???


Bästa vore ju om man fick välja....skriftligt eller muntligt!!
Visar väl inte att jag kan mer om jag tar de muntligt!
Å ännu värre blir det ju när det är en grupp med människor man inte känner............
Fan hur ska detta gå????
Ja ja är ju ett tag dit så ingen ide att gå och gnaga på det.

Har även kollat lite med kryssningar,ser ut som om vi tar en sån i slutet av april..........lagomt till mosters plutt ska komma.
Å självklart kommer väl den lilla filuren när jag inte är hemma :P

En promenad vid tolvtiden i det härliga vädret fick det bli.
sen nu på eftermiddagen har jag varit barnvakt åt Lina,passade på att vara ute i nästan två timmar :)))









_______________________










Fan vad jag ska grubbla på allt!
Vrider och vänder på mer än vad som är nödvändigt :P
Mår dåligt för att jag tynger mig själv med 'alla' andras problem :(

Önskar att det inte va så här!
Men vet inte vad jag ska göra???

Orkar inte mer men mitt hjärta gör ont för dig<3

Har försökt men får fan inenting tillbaks!



Shit vad bitter jag låter i mitt skrivande!
Folk som läser min blogg måste tro jag är den bittraste bruden som finns haha
Men kan säga att sån är jag inte........jämt ;P
Men detta är mitt ställe där jag kan spy ur mig all jävla galla så jag slipper grubbla på alla problem jag hittar upp!
Är bara en liten bit av mitt liv som gör mig arg,ledsen å jävligt besviken!!
Här kan jag få ur mig all ilska å ibland sorg,detta är min 'terapi'
Får jag ur mig skiten här kan jag vara glad utåt å slippa bry mig i mina 'små' problem! :)
Önskar att jag kunde släppa vissa saker helt för kommer aldrig bli som jag önskar......
Äääh skit samma nu lämnar vi detta :P

Ville bara förklara att jag är inte så surig som det ibland låter :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0