skojsig dag!

Gårdagen vart tipp topp!
Lina,Fanny och Emma hade jätte kul på leksands sommarland( och även jag å mathias!!).
Synd bara att man inte hinner allt man vill,fanns ju så mycket att göra.
Massa badaktiviteter,trampbåtar gokart,stora studsmattor,lekparker,karuseller,hinderbanor och massa massa mer!!
Hade behövat många timmar till för att göra allt :D
Blir nog en till vända dit i sommar om plånboken är med på det??!!
Vill ju till Astridlindgrensvärld oxå men får se??
Tomteland kanske men furuvik skippar vi i år!
Ja allt beror ju på vad man får för penningar.
Som det är nu får jag ju inge jobb :(
Fan!!
Vill jobba ju!!!
Haft typ fem-sex dagar på två månader,detta funkar ju inte men ju inte vad jag ska söka för jobb????

Det var då soligt å fint fram till tre tiden sen braka ovädret loss,åska och blixtra jätte mycket så vi flydde fältet :P
Här kommer en hel del bilder!!


Tre glada brudar på väg mot äventyr!


tre sommarfina tjejer<3

Mekaniska hästar! perfekt om man är allergisk som mannen min :)
Dom gick runt i ett spår i en hage :)

Bad time!





Linbana kunde man åka rakt över!



Måste ju äta lite mat oxå :)


Två trötta tjejer !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0