mysdag i rättvik hos pappsen<3

Millis,Billy och jag tog bussen till rättvik :)
 Är ju så jäkla fint där på sommaren!!!

Strosat omkring och ätit god mat(som alltid) hos pappa.

Ska ta och åka dit nån dag nästa vecka med fanny och mathias,bad i siljan och kanske man kan äta ute nånstans??
 
Får se hur dagen planeras när vi är där??!!


Leksandsommarland funderar vi oxå på nästa vecka men allt beror ju på vädret!

*Sol ska det va*

När jag kom hem åkte fanny,ja å älskling och tog ett skönt dopp.
Fanny skratta och stoja som alltid när hon är i vattnet<3

Fannys kusin emma fråga ju för ett tag sen om hon fick sova här så det ska vi väl försöka ordna nån dag :)
Fanny längtar efter kusinerna och pratar om dom jämt hahah

Nu sängen och en bok!
För tanten(som min älskade syster Isa kallade mig) ska drömma sig bort i fantasins värld en stund!!!!


Pappa,syster Petra och syster Isa<3



Billy<3



MINA FINASTE SYSKONBARN<3


Älskar min underbara stora familj<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0