lite babbel......

Fredagskväll spenderades hos systeryster med lite vin,pizza,ost och kex :)
Sruttungen Billy hade lite svårt att slå igen sina blå men det gjorde inte så mycket för han är så go<3







---------------


Skitungen min var vaken ända till halv elva<3
Hon väntade på mig men slocknade till sist så haha.
Inte lätt för älsklingen när han å hans brorsa skulle ha tevespelskväll!



Själv somnade jag runt två tiden och då va andra sidan
av sängen fortfarande tom så dom tog väl igen spelandet på natten :P

-----------------


I dag vaknade man upp till en grå och tris dag!!!
ville ju ha sol så man kunde åkt och badat å grillat!
ja ja är ju som det är........
Får bli en hemmamysar dag med film å lite godis.

Har nyss haft besök av min gumsa jonna,hennes mor och fannys tremänning Sophia :)
Synd fanny inte va hemma bara,hon är med farmor,farfar och kusinen Nelly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0